27 februari 2023

Nieuwsbrief maart 2023

De Peelse quiz. 18 maart.

Het KBO team voor de Peelse quiz zoekt nog enkele enthousiaste Quiz masters die het team willen versterken opgeven bij Mariet Heeren 0413275589

Kookworkshop
Wij willen graag horen van jullie of er interesse is om deel te nemen aan een kookworkshop
bij voldoende belangstelling kunnen we dit gaan organiseren verwachte kosten €35,-
minimaal aantal deelnemers 10 personen, we willen dit in april gaan realiseren.
Meld je aan bij Secretariaat of een bestuurslid KBO.

Bierproeverij voor onze leden.

Wij willen een bierproeverij organiseren dit is voor onze jongste leden maar iedereen is welkom,
De verwachte kosten worden tussen €15 en €20 bij voldoende aanmelding 15 a 20 pers.
Wij verwachten dat dit in april of mei zou kunnen
Dus meld je aan bij Hein v Dijk , Theo Bruijsten of via kbo@odiliapeel.com

Belastingaangifte 2022.
Theo Vullers is komend voorjaar weer bereid om de belastingaangifte 2022 in te vullen voor de KBO leden. Het betreft de eenvoudige aangifte, bv dus niet voor mensen met een eigen bedrijf. Als mensen mij voor de eerste keer benaderen, dient men hun BSN bij de hand te hebben, ook dat van een eventuele partner. Indien men een machtiging code ontvangen heeft, graag deze dan aan Theo doorgeven. Vanaf 16 Maart is Theo Vullers bereikbaar via telefoonnummer 0413-272944.

Jaar vergadering.

Deze staat gepland voor 13.30 uur in Terra Victa 28 maart 2023

Fietsen samen met KBO.

De fiets werkgroep is heel hard op zoek naar enkele vrijwilligers.
Hallo geachte leden, wij zijn opzoek naar personen die bereid zijn om voor te rijden met de groep
fietsers ( hij of zij mag zelf de route bepalen en de lengte is gemiddeld 35 Km, met na ca. 15 Km een
rustplaats met koffie ) Als we voldoende personen hebben dan is dit maar enkele malen of misschien nog minder dan 1 maal per maand.
Als we geen uitbreiding krijgen dan vervalt het donderdag avond fietsen,
Dat zullen de nodige leden heel jammer vinden. Maar is ook wel wat haast bij, want er moet toch nog het een en ander doorgesproken worden, voordat de klok verzet wordt, eind maart. want dan start het weer.
En dan kan je alleen nog op woensdag middag om 13.00 uur mee gaan fietsen.
Contact persoon Fietsen. Willie van Dommelen. Tel. 0640245309
Aanmelden kan ook bij Secretariaat.

Inloopspreekuur Odiliapeel.
Waar: Ontmoetingsplek Terra Victa
Wanneer: Iedere week op maandag 10.30-12.00 uur
Om de week (oneven) zijn Sociaal Raadslieden (SRW) en Individueel werk aanwezig.
Het inloopspreekuur geeft gelegenheid om vragen te stellen over zaken waar je tegenaan loopt. Naast algemene vragen over zorg en welzijn kun je óók terecht met financiële en administratieve vragen en juridisch advies. Sociaal werkers staan voor je klaar om jouw vragen te beantwoorden.

Sandra van der Walle

Individuele ondersteuning
Monique Vliexs, Wijkwerker
Monique.vliexs@ons-welzijn.nl

Inventarisatie dansactiviteiten.

De vraag is gekomen of we een dans activiteit kunnen verzorgen maar we willen graag van jullie horen of er animo is voor een middag of avond dansen dus wil je dansen laat het weten bij ons.

Walking Event De Maashorst 26 maart 2023.

Event De Maashorst. Zondag 26 maart kun je heerlijk wandelen door het grootste aaneengesloten natuurgebied van Brabant; natuurgebied De Maashorst. Er is keuze uit wandelroutes van 6, 10, 15, 20, 25 en 30 kilometer en daarmee is dit event dus geschikt voor iedereen!
Startlocatie is De Berchplaets in Berghem.
De kosten voor alle afstanden zijn € 5,- per persoon.
Voor deelnemers tot en met 12 jaar is dit € 2,50 per persoon.
Meer informatie is te vinden op www.maashorst-events.nl

Regio Biljarten 2023.

2 maart Veghel 1 Odiliapeel 2